ვიმუშავეთ სასწავლო პროექტის გეგმაში საგნობრივი სტანდარტების და მისი ინდიკატორების შერჩევაზე. აქედან გამომდინერე განვსაზღვრეთ პროექტის სასწავლო მიზნები და მისი შედეგები. კონკრეტულად მიუთითეთ 21-ე საუკუნის რომელი უნარ-ჩვევები განუვითარდებათ მოსწავლეებს.
გავეცანით საკვანძო კითხვების ფორმულირებას, რომლებიც ხელს უწყობს მოსწავლეთა ჩართულობას და აკავშირებს სასწავლო პროცესის სხვადასხვა დისციპლინას. დავსვით ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები პროექტის გეგმაში.
გავეცანით საკვანძო კითხვების ფორმულირებას, რომლებიც ხელს უწყობს მოსწავლეთა ჩართულობას და აკავშირებს სასწავლო პროცესის სხვადასხვა დისციპლინას. დავსვით ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები პროექტის გეგმაში.
Комментариев нет:
Отправить комментарий